Veel gestelde vragen

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij streven erna om uw bestelling binnen 2 werkdagen te versturen. Wij doen dit via PostNL.

Wat is de betalingswijze?

U kunt bij ons betalen via IDeal en achteraf via bankoverschrijving. Als u kiest voor betaling via IDeal, kunnen wij zo snel mogelijk beginnen met het verzamelen van uw bestelling. Kiest u voor bankoverschrijving, dan beginnen wij zodra wij het geld op onze rekening heb staan.

Kunt u de versheid garanderen van mijn bestelling?

Jazeker!  Als de noten en pinda’s worden afgebakken worden ze (na een periode van afkoeling) zo snel mogelijk verpakt. Wij doen ons uiterste best om de door u gekozen producten zo goed mogelijk te verpakken. Mocht u toch twijfelen of een product wel vers is, neem dan contact met ons op.

Is er een mogelijkheid om producten in te pakken als cadeau?

Dit is geen enkel probleem. Vink de optie: Cadeauverpakking? aan bij gekozen product en wij zorgen ervoor dat het wordt ingepakt.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten afleveren?

Wij snappen dat u misschien iemand een cadeau wilt geven van onze site en dat het gelijk bij die persoon wordt afgeleverd of omdat u bijvoorbeeld overdag niet thuis bent. U kunt een ander adres invullen aan het einde van uw bestelling aangeven bij het verzenden.

Ik kan sommige producten niet op jullie webshop vinden, die jullie wel verkopen in de winkel. Klopt dit?

Dit kan kloppen. Hoewel ons streven is om zoveel mogelijk producten zowel in de winkel als in onze webshop aan te bieden, kan het voorkomen dat sommige producten alleen in onze fysieke winkel te verkrijgen zijn. Neem gerust contact met ons op als u een product niet kunt vinden. Wij helpen u graag verder.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als u uw bestelling wilt annuleren, laat dit ons zo snel mogelijk weten, zodat wij uw bestelling niet alsnog verzenden. U kunt dit het beste doen door ons te bellen of te mailen. Als wij de bestelling nog niet hebben verstuurd, krijgt u uw geld terug gestort op uw rekening.